3 veci, ktoré skontrolujte, než spustíte vlastný e-shop
Vlastný e-shop je pre mnohých z nás splneným snom. S jeho pomocou budete môcť osloviť oveľa viac zákazníkov ako len klasickým spôsobom kamenného obchodu. Skôr ako všetko spustíte, uistite sa, že ste správne nastavili tieto základné body.
E-maling už nefunguje, aktivujte oznámenia
Dnes už nikto nečíta e-maily s reklamnými správami. Ľudia ich považujú za príliš dlhé a nezaujímavé. Miera otvorenia e-mailov je teraz nižšia ako dvadsať percent. Oznámenia dnes nahradili zasielanie e-mailov. V skutočnosti sú mobilné alebo webové oznámenia oveľa rýchlejším spôsobom, ako dostať ponuku priamo ku klientovi. Nemusia nič otvárať, nemusia vyhľadávať v texte e-mailu. Oznámenia sa na jeho obrazovke zobrazujú vždy, keď je online. Takže je veľmi jednoduché presadiť svoju aktuálnu ponuku.
Vlastná aplikácia vám umožní získať stálych klientov
Nikto z nás nechce tráviť príliš veľa času nakupovaním. Aj preto sa musíte uistiť, že dokážete okamžite osloviť klientov a ponúknuť im jasnú výhodu oproti konkurencii. Vývoj aplikácie na mieru je veľmi rýchly proces, v ktorom získate všetky potrebné výstupy. Vaša aplikácia bude prehľadná a bude prepojená nielen s platobnou bránou, sociálnymi sieťami a modulom GPS, ale aj s celým radom ďalších atribútov, ktoré budete chcieť pre seba. Vďaka tomu si klienta ľahko získate na svoju stranu.
Reklama, áno, ale užitočná reklama
Určite premýšľate o tom, ako verejnosti oznámiť, že váš nový e-shop už funguje. Tu vám môžu pomôcť napríklad reklamné kampane PPC. Dajú sa veľmi ľahko merať a okamžite vidíte, ako si jednotlivé kampane vedú. Priamo môžete osloviť len jednotlivé cieľové skupiny, takže neplytváte peniazmi na oslovenie vekovej skupiny, ktorá by si od vás pravdepodobne nič nekúpila. Súčasná reklama má zmysel. Navyše platíte spoločnosti len za kliknutie na vašu stránku. Nie pre vašu reklamu, ktorá len tak niekde visí.
Pred spustením elektronického obchodu sa uistite, že máte dobre nastavené všetky marketingové kanály.