Vytvorte prezentáciu, ktorá vám pomôže získať pozornosť
Každý podnikateľ raz za čas potrebuje oznámiť svoje vízie podniku svojim podriadeným, ktorí sú však nadriadení pre bežných zamestnancov, ktorí v podniku pracujú. Aby sa spoločnosť uberala tým správnym smerom, je dôležité, aby sa rada spoločnosti schádzala aspoň jedenkrát za mesiac a oznámili si svoje úspechy, neúspechy a tiež ďalšie kroky, ktoré podniknú v nasledujúcom mesiaci.
Vyzdvihnúť svoje priority je pre lídra spoločnosti bodom číslo jedna, pretože každý vedúci jednotlivého oddelenia musí vedieť, kam smeruje podnik a akým smerom sa vlastne bude uberať ďalej. Ak by každý riaditeľ svojho oddelenia myslel inak a každý by išiel iným smerom, nebolo by to práve najlepší pre spoločnosť, pretože by zrazu stroskotala. Preto sú porady veľmi dôležité. Jedná sa predovšetkým o komunikácii, s ktorou sa musí v podniku počítať. A tiež samozrejme o priority, ktoré musí mať každý na pamäti. Je dôležité, aby ste sa na také priority zamerali, a ak je niekto nepozná, zoznámte ich s nimi pomocou prezentácie. Lenže tá musí mať určité pravidlá, ale aké to sú?
1. Buďte emotívny – zaujmite príbehom
Keď mu do svojej osobnej prezentácie vložíte príbeh, ľudia vám budú veriť všetky vízie, ktoré s vaším podnikom máte. Následne vďaka emotívnosť sa dostanete vašim podriadeným pod kožu a vštiepite im vašu myšlienku, o ktorých chcete, aby sa niesla v celej spoločnosti v hlave každého z vašich zamestnancov. Dbajte na to, veď tá daná myšlienka je krédom celej spoločnosti.
2. Originalita víťazí
Okrem iného je samozrejme dôležité, aby ste vytvorili vašu prezentáciu originálnej a tým aj nezabudnuteľnú. Keď mu sa zameriate aj na vizuálne podfarbenie a na to, ako celý vaša prezentácia vyzerá, budete si istí, že zaujmete aj oči, nielen hlavu. Skúste to preto práve s originalitou, veď tej sú plné programy pre tvorbu prezentácií. Prečo to robiť stále rovnako? Ani podnik predsa viesť stále rovnako nemôžete, a tak to skúste inak aj s prezentáciou. Keď mu zaujmete zrak aj hlavu, máte vyhrané a vaši podriadení budú zdieľať a ďalej šíriť priority podniku, podľa ktorých sa má celá spoločnosť riadiť a ku ktorým má smerovať.